måndag 15 mars 2010

MR och pump!!




Idag hade jag min 2:a kiropraktor timme och det va gott!! Hon bestællde en MR rønkten till mig,det va væntetid på ca:6-8 v men det gør inget, ær mest intresserad att veta va det ær før fel på min kropp??? Hon sa att jag inte kan køra knæbøj...snyft!! Men jag provade en ny øvning i benpressen som Pia Marlen kør!! Kørde 2x10 sen kørde jag 10 reps vila 10 sek,9 reps vila 10 sek osv....herregud vilken pump jag fick...anbefalles...dødsbra øvning som jag absolut ska fortsætta med!!!Tack Pia Marlen!!!Kænns lite jobbigt att inte køra tungt på resten av kroppen men måste bara lyssna på kroppen och anvænda den tid som jag behøver!! Hoppas alla har det bra hærute..mkt diet tåke och frustration,men kør på nu tjejer...inte længe kvar innan ni står dær och blænker!!! Gleder mig till det ær min tur..førhoppningsvis NM 2011!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Håper du blir bedere og finner ut hva som feiler deg, er ikke mye morro å vente på å gro det er jo utrolig kjedelig må jeg si. Men du får ha tolmodighet og bare stå på og bruke fantasien din på å trene på andre måter igjen. stoor klem å håper du blir fort frisk igjen. =) villa savner deg..

    SvaraRadera
  2. Ohhh tack søta!! Ja det sakta men sækert framåt och har ibland svårt att vara motiverad nær jag står och kør tex biceps curl med Z-stång utan vikter på..grrr!! Vanligtvis så kør jag 28 kg nu står jag och pumpar på 8,5 kg!! Men må bara ha tålarmod och vænta tills jag blir frisk da!!!Spænnande d blir att se nya formbilder...gleder mig!!! Stå på nu bara kort tid igen till debuten!! Jaaaaaaaa så gøy!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera