onsdag 6 april 2011

Bestællt spraytan!!




Nu børjar ting att ta form,dom flesta ting ær klara,men fick bestællt en spraytan timme i Oslo på Beth's Beauty på Skillebekk i Oslo på torsdagen innan konken i Sandefjord!!! Fick upplægget før sista veckan av Helen igår och gleder/gruer mig till det!! D værsta ær nog att jag inte kan æta mina ælskade Fishermans friend som værkligen vart min bæsta vænn under dieten,men bara att bestæmma sig så går det bra!! Tog en test på jobb idag och åt ingen så det går ju bra!!! Nu gleder jag mig till morgondagen sista benøkt och så ær det bara att ligga med benen høgt och hoppas att vannet slipper!!! Ha en toppers kvæll!!! Kramisar ;)

3 kommentarer:

  1. Spennende! Lykke til med innspurten :-)

    SvaraRadera
  2. Så flink du er med trening osv.. =) bare å stå på snuppa skal heie på deg massse =) selv om jeg er veldig opptatt for tiden uff.. =)) men kommer ikke til å gå glipp av deg på senen =) woohooo..=)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack ja nu flaxar bara tiden ivæg tycker jag!! Ær endel fix och trix igen men har allt under kontroll!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera