onsdag 13 april 2011

Inspurt!!






Ja herregud då ær d snart dax att debutera...jesus det har gått så fort och har væl aldrig stællt så mkt frågor i hela mitt liv som nu under dieten, så tack till Lasse,Helen och Nina som fått genomgå...speciellt Lasse...så tuuuuuusen tack!!! Ær flat omdagen men ska børja oppkarbingen idag så det blir bra att få fylla på nu!!Måste sæja att dieten har inte vart noe problem før mig...inte ens nu sista veckan då jag tænkt mkt på att droppa tyggis och mina KÆRA fishermans men det ær precis som att slå på en bryter....!! Man får till det man vill!!Jag køpte massa smågodis i sverige sist och pepparkaker som jag stællt på ett stælle dær jag kan se dom hela tiden,ville bara ge mig sjælv en utmaning på viljestyrkan,har ju sjælvklart inte spruckit men ohhh jag gleder mig till att æta den lilla gula bananen,operaminten och den fudgen som legat och sett på mig nu i snart 2 vecker,hehe!!! Inspurt i bilder!! Ha en knall dag!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Såååå flink du er vennen.. bare å stå på =) stolt av deg sexy =)

    SvaraRadera
  2. Tuuusen tack søta,sitter och karber opp nu...!! Blir sååå morro detta !! Puss <3

    SvaraRadera