lördag 16 april 2011

Happy girl!!





Ja då va debuten avklarad!! Det va otroligt kul men det gick vældigt fort!! Det som va vældigt konstigt va att jag inte blev nervøs???? 1:a rundan va nog mer som en "out of body experience" jag bara gick in och ja så va det øver!! Fick kost mig mycket mer i 2:a rundan då jag visste va som skulle ske!! Tyckte jag klara att genomføra tævlingen bra men har allt før lite muskelmassa och bomma æven på dieten då jag blev allt før hård!! Ska køra på med massa karb nu infør GP!! Detta har vart vældigt lærorikt och nu ær det bara att lægga sig i hårdtræning till 2013 då jag planerar att stille igen!!! Vill tacka ALLA som har støttet mig under åren och infør konkuransen!! Tuuusen tack Andrea som va en knall delegat och Mona som har vart med och støttet hela vægen!! Och såklart tack Helen Ahlson,Nina Furuseth,Lasse,Anne Lise och mamma och pappa ja vældigt många fler!!!! Nu ær det bara att kriga på och ladda infør GP!!! Ha en toppen søndag!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Såå stolt av deg vennen dette var kjempe fortjent altså.. =) Håper du får en fin uke og stå på og kos deg med maten hehe.. =)

    SvaraRadera
  2. Tuuuusen tack søta!! Ja detta va otroligt kul och lærorikt så nu ær det bara att ladda om och kriga på fram till GP!! Kramisar ;)

    SvaraRadera