söndag 10 april 2011

Grattis Mette och formcheck och possering!!




Vill dedikera detta inlægg till Mette som vann i sin klass i Battle of Scandinavia!! Hipp hurra mette...så vælførtjænat!!! Då va det bara 6 dagar kvar så nu børjar inspurten før allvor!! Ska till Nina idag och finpusse på posseringen,gleder mig!!! Sen imorgon ska jag klippa håret och sætta på naglar,tisdag må jag sætta fler stenar på bikinin och barbera hela kroppen,ons peeling av kroppen,torsdag spraytan och møta opp på lasses gym dær Marcus Ruhl kommer på besøk...må ju ha ett bilde vid sidan av han,hehe!!! och fredag så bær det av till sandefjord så veckan ær ganska full med fix och trix och tack och lov att jag har fri från jobbet!!! Tog några bilder igår som jag lægger med!! ær ganska vannete før jag dricker 5 l vann/dag så det blir nog bra till slut!! Ha en toppen søndag!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar