fredag 15 april 2011

Markcus Ruhl och count down!!



Ja då smæller det imorgon...helt villt va fort det har gått!! Undrar hur många gånger jag har tænkt på denna dagen sen 27 juli-09 då jag bestæmde mig før att konkurera i BF!! Så møtte jag marcus Ruhl på gymmet igår och va så heldig att få tatt ett bilde sammen med han!! Man får ju nu se hur liten man egentligen ær,hehe!! Hans biceps va større æn mitt huvud,hahaha!! Vill till sist ønska alla som ska stille i sandefjord lycka till!! Ha en toppen dag!!! Kramisar ;)

9 kommentarer:

  1. Såå flink du er.. endelig KOMMER DIN DRØM I OPPFYLLELSE!!!!!!!!!!! wooohooo.. guuud å jeg gleder meg å se deg stråle og være brun og fin på senen.. du får gi alt i forste omgang.. =) Håper du får en strålende helg smill masse dette er din dag husk det snuppa stooor klem gid vennnen min sin =)

    SvaraRadera
  2. Helt utrolig imponerende at du er i mål og har oppfylt drømmen og målet ditt! LYKKE TIL, og kos deg!!

    SvaraRadera
  3. Tuuuusen tack søta Ja herregud nu ær jag næstan imål,villt va fort det har gått!! Oppkarbing och bena høgt!! Vi drar snart till s-fjord...ohhhhh gleder mig nu!!! Tuuuusen tack Anne ja detta ær ganska crazy følelse!! Men nu ær det bara att ge allt!! Kramisar till er ;)

    SvaraRadera
  4. Lykke til, du er virkelig en inspirasjon! Ikke alle som er 40 år og stiller til BF! Og forresten 40 år er heller ingen alder!:) Uansett hva som skjer så skal du være utrolig stolt over deg selv. Du har jo den kroppen og i tillegg er en nybegynner i gamet! Stå på! Igjen er du en inspirasjon. seriøst. Hilsen en som har fulgt m bloggen men ikke lagt igjen noen spor hi hi:)

    SvaraRadera
  5. Lykke til Pia!
    Drømmen er nådd, hva blir neste? EM?

    M.g.

    SvaraRadera
  6. Tuuusen tack till er anonyma!!! ja nu ær det førsta steget taget in i denna værld..!! Nu ær det bara att lægga sig i hårdtræning och bygga mer massa och komma tillbaks om 1,5-2 år!! Gleder mig till blodslitet igen!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Heihei.
    Lykke til :)
    Krysser alt jeg har :)
    Er ei god vennine av Yvonne så jeg har fulgt med på bloggen din også.
    STÅ PÅ :)
    Klem fra I-A

    SvaraRadera
  9. Hej Andogia!! Tuuuusen tack det va hygglig att høra!!! Ohh ja Yvonne jenta mi det!!! Ja nu ær det bara att gi gass helt fram till GP!!! Tusen tack igen!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera