torsdag 21 april 2011

Sverige tur och dagsform!!




Idag va jag och handla lite mat i verige...men smart som jag va så va jag dær kl.10.00 så inga køer varken på vægen dit eller hem heller inte i butkerna...ahhh digg!! Fick køpt lite kyckling,grønsaker och pepparkaker till efter GP...mmmm gleder mig!! Har massa godis kvar sen førra helgen hehe!!! Fick æven køpt ett par flasker Pam spray som ær helt genial att steka mat i!!
Pam spray(1 second spray) fat: 1g kcal: 7
Smør/margarin(1 tablespoon) fat: 11,5g kcal: 104
Olja(1 talespoon) fat: 13,6 g kcal: 122
Det va ganska många rånere som tatt endel pils och div allerede...så polisen får nog endel at gøra denna helgen,hehe!!! Annars ær det ju inspurt och diet som vanligt hær!! Blir litt avundsjuk nær man læser om alla som æter massa god mat och godis,sitter i solvæggar och dricker gott...!! men bara 1 vecka kvar nu så tar alla vi som ær på diet d igen!!! Stååå på nu alla dietare!!! ha en toppen dag och påsk!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. VART HAR DU KÖPT PAM SPRAY FRÅN ?

    SvaraRadera
  2. Kan du skicka vart som du har köpt Pam spray från till mig ? tack letar efter Pam som fan!
    Amir.tkz@gmail.com

    SvaraRadera