lördag 23 april 2011

Fotoshoot med Jon A Klasbu!!





Ohh det ær så mkt att glede sig till just nu!! Først ska jag ha fotoshoot med Jon som bara ær helt råååååååååå fotograf så det gleeeeeeeeeder jag mig till :)Sen ær det ju bara 7 dagar till GP som ska bli sååå morro,det kribbler i hele kroppen!!! Har vart och handlat litt sminke idag till shooten!! Line Marion ska hjælpa mig med make-up inna jag sticker till Horten den 26:e før att møta Jon!!! Oppkarbing idag så d ær digg,behøver d før jag ær lite flat omdagen!!! Annars går ju dagarna till att træna,slappa och va ute i finvædret!!!Lægger noen fantastiske bilder som Jon tatt av Heidi,Solrun och Mona Ønskar alla en fortsatt fin påske!! Kramisar ;)

6 kommentarer:

  1. Han er kjempe dyktig:) Kunne tenkt meg det selv i grunn! Hvor mye tar han? Høres ut som du har det fint på diett om dagen:) Godt oppkarbing, det skal jeg også ha i dag:)

    SvaraRadera
  2. Ja allt han tar i blir till guld!!! Han sa 1500 kr så det ær det værdt nær man først ær i god form så må man ju passa på!!! Ja kozer mig jag vettu,det blir efter dieten mitt slit børjar med att gå upp i vikt...puh bør væl lægga på mig en 7-8 kg vartfall!!! Ja det ær digg med oppkarbing ja!!! Formen din ær bra førstog jag...blir morro på lørdag...ska ni ut på kvællen??? Nu må vi bara stå på inte længe igen nu!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det blir sushi på kvelden etter å ha fått med seg litt fra salen:) Også starter en enorm etegilde på søndagen,hehe:) Tro meg!! Lykke til denne uka Pia så ses vi sikkert på innveiing på fredag:) Klem

    SvaraRadera
  4. Ohhh så digg!! Ja det blir fantastiskt att æta vad man vill,hehe!! Ja desammma Mette!! Jupps vi ses på fredag!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  5. Fine bilder. hvor mye må man betale for en serie?

    SvaraRadera
  6. Tusen tack!! 1500 kr før shootet,sen kommer det ju ann på hur många ilder mn ska ha och vilken type,digitalt,papir osv!!!

    SvaraRadera