fredag 21 oktober 2011

2XU och frihelg!!





Jaaa då har det blitt helg igen och jag har frihelg...dvs att jag inte ska jobba i baren denna helg!!! Idag hade jag framsida ben och baksida axlar,det blev ett ok pass med lite før lite tryck!! Fick ju min 2XU genser som ær fantastisk att træna i,viktigt att hålla sig varm speciellt med min axel som jag har skada i!!! Har fått bakedilla och laga 2 typer prottis muffins!! Den ena va choklad/coccos muffins och gainer hallon muffins!! Choklad/coccosmuffinsen blev bra i konsistens men brukte 1 scoop med coccos prottis och va inte helt topp!! Gainer muffinsen va knall god men kladdiga så må testa med lite havregryn i næsta gång...øvelse gør mester ;) Imorgon får jag besøk av Charlotte så vi ska køra rygg på Lasses,tænker vi knipser noen bilder från økten!! Imorgon ska jag stæda och førbereda maten tills jag får besøk!! Ær ju Nordisk i helgen och ønksar alla utøvere lycka till!! Ha en toppen fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar