söndag 9 oktober 2011

NM,Nina till VM och Gainer!!





Ja då sitter jag i soffan och sitter och førdøyer helgens stora begivenhet NM!! Masse flotte utøvere att se på!! Lukten av Jantana och riskaker fick mig till att mimre och gleder mig ænnu mer till NM 2012 som ær mitt næsta mål!!! Som ni kanske vet sliter jag med att lægga på mig och har nu insett att jag måste krypa till korset och køra på med gainer!! Har vart emot det hela tiden och ville kun få imig nog ren mat før att komma upp i vikt men...har stangerat och nu må jag in på næsta nivå før att kunna bygga mest mulig med muskler till NM næsta år!!!Fick æven køpt 2 toppar från Better Bodies och lite prottis!! Hade en hygglig prat med Nina Furuseth som næsta helg stiller i VM,blir sååå spænnande!! Møtte sååå massa hygglige jenter och gutter igår!! Ær vældigt stolt att va en del av detta miljøet med så masse flotte mænniskor!! Tog endel formbilder med Lina som ska debutera till våren!! Hoppas ni har en fin søndag!! Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar