onsdag 19 oktober 2011

Kick it up a notch!!






Ja nu ær det bara att lægga in en extra væxel!! Nu ska jag fanemej opp i vikt och BYGGA MUSKLER!!! Nu kør jag mer mat och 2 gainer omdagen...ligger på ca: 3000 kcal/dag!! Kænner på træningen att jag har bra tryck tack vare gainer och att kag ligger høgt på fett(15 omega-3/dag) pluss massa lax,peanutsmør,fetaost,avacado mm!! Har några tankar och mål vilken vikt och form jag vill ha på scenen på NM 2012 och hoppas att kunna nå dom målen jag satt mig,kommer vartfall att jobba stenhårt før att gøra det!! Extremt motiverad och ær over snittet mætt hela tiden men skam den som ger sig!!! Gleder mig till lørdag då jag får besøk av søta Charlotte Johansson,vi ska træna och æta gott!!! Ha en super kvæll allihopa! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikker på at du når målene dine! Selv om jeg ikke kjenner deg personlig kommer det tydelig fram av bloggen din at du er en kjempetøff dame med masse viljestyrke og pågangsmot, og ikke minst positiv innstilling! Det blir spennende å følge utviklingen fram til du skal på scenen igjen :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Anne!! Tusen tack før støtte och att du føljer med mig!!! ;) Ja jag ger mig aldrig jag,hehe!! Bara att kriga på!! ha en toppen søndag!! Kramisar ;)

    SvaraRadera