onsdag 12 oktober 2011

Sjuk och trøsthandlat!!






Jupps då ligger man hær och har bihuls betennelse...grrrrrrrrrr!!! Jag va sååå klar før gymmet och køra på med gainer på måndag men sånn blev det inte!!! Va hos legen och fick penecilinkur i 10 dagar!! Efter førsta 2 tabletterna så blev jag helt slått ut,svimmel och trøtt...kænns som man ær bakfull och full samtidigt..uff !!! Ær som att ha narkolepsi helt villt!!! Så i min korta vakentillstånd så trøst handla jag nåt som jag sett på en lååång tid næmligen 2XU Elite Compression tights och topp!! Tightsen va det 25% på så då va d inget att lure på!! Dom ringde idag och sa att byxerna va tillfælligt slut men kommer i løpet av 14 dar men toppen blev skickad idag...gleder mig!!! Jag och Lina ska på en fotoshoot i Oslo den 29/10 så blev lovad att få dom till dess!!! Nu gleder jag mig till att va 100% igen før jag ær KLAR før BLODSLIT helt fram till NM 2012!! Hoppas ni kænner er bættre æn mig!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar