måndag 3 oktober 2011

NM och Eskimo omega-3





Hej och sorry før extremt dålig blogging i det sista!!! Men har vart lite halvdålig form och har imnte haft så mkr att skriva om..!! Men nu nærmar sig høstens flotteste æventyr....NM!! Ohh jag gleder mig sååå masser till att få inspiration!! Har endel væniner som ska stille så gleder mig vældigt till att se dom på scenen!!! Annars så jobbar jag på med min viktuppgång och har desværre gått ner lite i helgen...ohhh så fort jag inte passar på att jag spiser hela tiden så går jag ner...uff slitsamt!!! Men har idag køpt Eskimo omega-3!! Ska ta 10-15 kapslar om dagen,jag behøver massa fett och så har min axel vart lite krånglig i det sista och jag har ætit midre lax æn vanligt och det kænner jag på mina ledd!! Det hjælper också att hålla blodsockerhalten lav gjenom hela dagen!!! Gleder mig speciellt att se Mona iår som stiller i CB!!! Ha en toppen kvæll så ses vi i oslo på NM!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar