onsdag 21 oktober 2009

Art klinikken!!


Idag har jag vart på Art klinikken i Moss. Har slitit med en prikkende nummen kænsla i høger ben och rumpa i ett halvår. Såg detta stællet vid sidan av min fastlege som jag va hos igår!! Boka en timme idag och Heidi som hon hette va super duktig och hittade mitt problem med en gång..jippi!! Skickar med en link: http://www.artklinikken.no/ Det va mkt spænnande læsning och nu har en av medarbetarna tatt turen før att behandla Leeds rugby lag!! Jag hade problem med priformis och en nerve som låg i klemm..intressant att veta hur kroppen fungerar och vad som sker..!!! Gleder mig till fortsættningen!! Ha en smærtfri kvæll!!! Kramisar oss 3

4 kommentarer:

  1. Så bra at de finner ut hva du sliter med! Jeg sliter med en cyste i et kne, og det er ikke morsomt å bli forhindret fra å trene ordentlig av slike ting.

    Det er så morsomt å lese det du skriver, fullpakket med positivitet, energi og pågangsmot,- kjempebra!! :-)

    Klem fra Anne

    SvaraRadera
  2. Åhh du ær ju søt Anne..tusen tack!!!Jag provar alltid att vrida allt till att bli possitivt och man lær sig nåt nytt varje dag!!! Uff da det va trist med knæt..men mitt livsmotto funkar alltid: "Ingenting ær omøjligt,det tar bara lite længre tid!!!" Många som undrar hur jag orkar att træna och æta begrænsat ja allt som hører till før att nå mitt mål!! Før mig ær det som att andas..jag kænner att det inte ær så mkt som jag offrar..jag ær glad i mitt eget sællskap och har inte behov før att dricka och va på fest!! Dricker kanske 4 ggr/år men kunde nog va utan det me..!! Tack før att du føljer med och jag blir vældigt glad om jag kan inspirera andra..!!! Kramisar oss 3

    SvaraRadera
  3. så godt å høre du fant ut hva problemet var da.. utrolig kjedelig å ha vondt i kroppen når man ikke vet hva som feiler den. Selv om man prøver alt mulig råd. håper du kommer deg fort til bake på treningen da.. =) ha en super fin dag videre klemmer =)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Yvonne!! Ja det ær vældigt frustrerande att inte veta,men nu ær jag back on track..ska ha en ny time på måndag,ska bli digg att få lite"juling" igen hehe!!! Ha en strålande kvæll!! Kramisar oss 3

    SvaraRadera