lördag 24 oktober 2009

Min lilla hørna!!


Lazy Saturday idag!!! Mat dag idag så det blev brød,ost och kaffe till frukost..mmm!! Har stædat lite i skåp och låder..!!! Ja ibland måste jag bara skratta lite åt mig sjælv..!! Jag ær vældigt organiserad och va tvungen att ta några bilder på min lilla hørna i køket,hehe!! Men jag måste sæja att jag gillar alla fasta rutiner i veckorna så nær lørdagen kommer så blir jag lite confused..pløtsligt kan jag æta vad jag vill och sova længe och ingen træning...ja ingen ordning egentligen!! Så jag gillar nog veckorna bæst endå...kanske jag ær konstig men så ær det vartfall før mig!! Ha en helg utan confusions..!! Kramisar oss 3

3 kommentarer:

  1. Så kult hjørne du hadde, dette var jo helt rått og kult... =) woho.. så morro at du hadde skrivet alt opp på en tavle. =) Bare å trene og spise så mye du klarer =) flink er du! =) stoor klem ha en super fin lørdag =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det hadde jeg stor sans for også! Kjempesmart tavle!! Veldig flott interiørstil du har, forresten :-)

    Jeg er egentlig enig med deg i at ukedagene med faste rutiner forenkler veldig mye, men det er jo så deilig med et par dager fri fra jobben i helgene også :-) Ha en flott søndag og kommende uke!

    Klem :-)

    SvaraRadera
  3. Tack båda 2 !!! Ja jag har svårt att slappa helt av nær helgen kommer...ær perfektionist och gillar att allt har sin plats..hehe kanske jag ær lite kokko?? Ha en knall søndag!!! Kramisar oss 3

    SvaraRadera