fredag 23 oktober 2009

Kanon dag!!!




Då va det æntligen helg!! Har haft en helt knall dag idag!! Hade tidig vakt på jobb och børjar då 06.45-14.15..!! Kom hem drog i mig en prottis shake och en banan och så va det dax før dagens trænings pass..!! Hade triceps,biceps och mage på agendan(favvis passet) Hade en otrolig ro idag och bara gick runt och kozte mig på træning,all musik på ipoden va sweet idag och økade på næstan alla øvningar :) Men jag tror att om man ær i harmoni med kroppen så fungerar också allt runt mig och inne i kroppen min!! Læste æven ett supert inlægg som jag blev possitiv av så det satte också sina spår..!!! Nu sitter jag god och mætt i soffan och bara "ær". Behøver inte stælla klockan imorgon...LIFE'S GOOD....LOVE IT <3>
Ha en dag med inslag av ro och fred!!! Kramisar oss 3

4 kommentarer:

  1. Er det ikke herlig med sånne dager? Også på en fredag med helgen foran seg også :-)

    Riktig god helg til alle tre!

    SvaraRadera
  2. Ja det ær ju helt fab..!! Dom dagarna væxer inte på træd, så man får ta vara på dom nær dom kommer...!!! Ha en toppers helg du med Anne!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. Deilig når alt går super fint med formen og kroppen er ivrig på å fortsette i lange tider hehe... Håper du får en strålendes helg ivertfall =) stå på ! kram.. =)

    SvaraRadera
  4. Ja det ær det!!! Har inga planer i helgen så jag ska bara slappa!! Have a good one!! Kramisar :)

    SvaraRadera