måndag 19 oktober 2009

Førkyld!!


Ja då va det måndag igen!! Ligger hemma och ær førkyld...grrrrrrr!!! Ingen træning med andra ord!! Men d ær viktigt att lyssna på kroppen,som jag faktiskt blivit duktigare på med åren..hade det vart førr så hade jag trænat oansett!! Har æven lite ont i axlarna sen førra lørdags trænings pass pluss att jag kørde en ny øvning på biceps(drag mot huvet i cable) som gick mkt på axlarna så det ær nog en kombination av hårt axel pass och ny øvning!! Men hoppas jag ær uppe och går imorgon?? Ligger bara och slapper av nu,æter appelsineroch dricker massa vatten!!

Ha en fin dag allihopa!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært innom den andre bloggen din noen ganger, og den er kjempeflott! Kjempemorsomt at du har fått en fitnessblogg også :-) Så tøft at du har bestemt deg for å konkurrere! Gleder meg til å følge med deg, det blir kjempespennende :-)

    Masse lykke til, og god bedring av forkjølelsen!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Anne..!! Ja "No guts no glory" Jag har alltid vart en som gillar utmaningar och helst vældigt tuffa sådanna!!! Ja nu måste jag bli frisk så jag kan træna igen!!!
    Kramisar oss 3

    SvaraRadera