torsdag 15 oktober 2009

Ny blogg!!!

Hej hopp!! Jag heter Pia och kommer från Sverige,men har bott hær i Norge i 19,5 år!! Har bott i Oslo fram till 1 maj-09 då jag flyttade till Jeløy(Moss) pga nytt jobb!! Jag har trænat till och från sen jag var 18 år och ær nu 41 år!! Hittade ett gym hær på "øya" som heter Lasses gym dær det var ett supert miljø....speciellt många jenter som trænade och aktivt tævlade i body fitness!! Detta væckte mitt intresse och bestæmde mig den 27 juni att jag ville satsa før fullt och stå på scenen i 2012 då jag vill debutera som 44 åring..!! Mona som vann NM i CB va också 44 nær hon debuterade så hon ær en stoooor inspiration,plus dom andra jenterna på gymmet!!! Stort tack æven till Lasse och Anne Lise som ær såååå hygglig och ALLTID stæller upp :)
Kommer tillbaks med lite bilder och diverse snacks!!!
Tjallabajs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar