måndag 26 oktober 2009

Heaven & Hell....!!!


Idag kl.08.30 var jag hos Art klinikken igen(fysioterapi) Idag skulle chefen dær komma och se på mig och han gjorde mer æn det...!! Han hittade den "ømma" punkten och Heidi som gav min førsta behandling tog mitt ben och pressa ner mot golvet...!! Fan va ont d gjorde..men det ær ju lite bitter/sweet før æven om det gør ont dær och då så vet jag att det reparerar kroppen min!! Jag fick tøjøvelser som jag ska køra 1 vecka så hoppas jag att det ger sig nu efter 1/2 års smærta!!! Fick kørt ett bra rygg pass idag så det va digg!!! Ha en superkvæll utan paracett och smærta!!

2 kommentarer:

  1. Håper det gror fort da.. kjedelig å ha vondt.. dette orner seg sikkert kjempe fort.. =0) ha en fin dag..=)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack...det går nog fort nær jag får tøjd ut varje dag!! Men det ær ganska ømt just nu da..hehe!!! Ha en flott kvæll du med!! Kramisar :)

    SvaraRadera