onsdag 30 november 2011

Få dagar till FF i Gøteborg!!!






Ohhh nu ær d inte længe kvar till vi drar till Gøteborg på Fitness Festivalen!!! Vi åker fredag eftermiddag,Jon,Yvonne och Lill plockar upp mig i Moss så bær det av!!! Det blir alltid massa utgifter i førkant av sånna hær helger,hehe!! Har ju køpt partyklæder,tatt spraytan och idag va jag tvungen att køpa en ny vinter jacka och en møssa så d kostar ett part tusen før att dra bort och brænna ivæg endel tusen ...blir nog endel ær jag rædd,hehehe!!!!! Men d ær ju snart jul så....!! Otroligt digg att bli lite brun igen!!! Om ni inte provat spraytan innan så anbefaller jag Beths Beauty,dom ær superflink och det kostar 500 kr och man blir brun!!! Brukte d førsta gången innan jag konkurerade i Sandefjord!! En runda med spraytan och 2 lag med Jantana...PERFECT!!!!! nej nu ær det dax att gå igenom lite av klæderna jag ska ha med mig till helgen!!!
Ha det bæst!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar