onsdag 2 november 2011

Framtid,vikten min och Better bodies!!!






Kom precis hem från Oslo(Veitvet) dær jag møtt Nina Furuseth,vi prata om ett nytt træningsprogram och framtidsplaner !!! Gleder mig till att komma igång med mitt nya skræddarsydda program!! Så kom jag hem och hittade en pakke från X-life och dær va mina klæder från Better bodies <3
Som ni vet så jobbar jag med att lægga på mig och det ær heeeelt otroligt va denna kroppen ska ha før att lægga på sig!! Så hær ser en vanlig dag ut før mig i matvægen

Frukost: 70 g havregryn,40 g prottis shake med glutamin,1 banan,4 Eskimo omega-3 kapslar och KAFFE
Mellanmål: 1 banan,nøtter
Lunch: 1 shake med gainer + 35 g prottis shake med glutamin,1 æpple,5 knæckebrød med ost
Mellanmål: 60-70 g ris 150 g kyckling/fisk,greens,4 kapslar omega 3
Innan træning: bcaa och Jack 3D
Efter træning: bcaa,prottis shake
Middag: 80-90 g ris,150 g kyckling/fisk,greens
Kvælls: 1 prottis shake med glutamin,zma D-vitamin,4 kapslar omega 3
Som dere ser så æter jag endel mat och ligger høgt på allt igrund men har inte lagt på mig mer æn 1 kg på 3 uker....hmmmmmmmmm!! bara att køra på med mer mat hehe....går det ann????
Ha en toppen kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Da er det bare å spise på :D Lykke til med maten og det nye programmet!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack ...belive me I do!!!! Lycka till du med !!! :)

    SvaraRadera