söndag 6 november 2011

Spænnande periode!!



Då va det søndag igen och det ær vældigt mkt spænnande som sker just nu!! Hade ett møte med Nina Furuseth på onsdag och kommer att bruke henne som PT och startar ett nytt træningsopplegg imorgon!! Har inte lagt på mig nåt trots att jag spiser mer æn någonsin + 2 gainer /dag...hmmm rar kropp!! jag och Lina hade ett fotoshoot på Lasses gym igår och gleder mig vældigt till att se bilderna!! Så blev jag igår kontaktad av Byavisa Moss som vill lage en reportage på deres temasider om helse och livsstil,och vill då skriva om mig och min træning och konkurerande!! Super morro att kunna va med att bidra till att få in fler jenter i idrotten vår och førhoppningsvis kunna inspirera andra till att få en sund och bra livvstil!!! Ska møta fotografen ikvæll och gå igenom lite bilder från shooten och så ska jag møta journalisten imorgon efter træningen!!! Så ær det andra ting i privatlivet mitt som ær litt spænnande med men det ær hemligt,hehe!!! ha en toppen søndag!!! Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Dette høres veldig spennende ut vennen.. STÅ PÅ ! gleder meg til å høre hva som skjer hehe.. ;) yvonne =)

    SvaraRadera