torsdag 24 november 2011

Æntligen!!!




Ohhh det har tatt mig øver 2 år att nå denna græns...fantastisk kænsla!! D jag pratar om ær att væga 60 kg på morgonen!!! Hurra før mig!!! D har vart en tuff resa med att vara kostant mætt,kvalm och ingen matlust till tider och nedgång i vikt!!! Har lagt på mig 13 kg på 2 år med en konk diet imellan dær!!! Men nu har jag satt upp ett litet mål till och gå upp till 62 kg!!! D tog 6 vecker på gainer och MASSA mat før att lægga på mig 1,5 kg så som ni førstår så ær det inte BARA att lægga på sig!!! Men nu har kroppen stabiliserat sig på 60 och nu kan jag slappa lite med matintaget och må inte trycka imig så mkt att jag næstan spyr!!! træningen går bra och ær inne på min 3:e vecka på mitt nya program,morro!!! Har precis ætit och ska njuta resten av kvællen i soffan med en stoooor kaffe i min grå/vita favvis kopp!!! Ha det bæst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar