tisdag 22 december 2009

Førjuls måling!!



Nu ær jag drit happy...!!! Jag målte axlarna och biceps efter træningen idag,ska egentligen inte ta nya mål førræn i februari men ville bara ta ett stick prov och det blev en vældigt hygglig øverraskning..!!! Jag hade 27,5 cm på biceps den 7/11 och nu hade jag 28,5(hade pump ska sies) men ændå!!! Och axlarna mina var 103 samma datum och idag va dom 104,5.....JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så detta va julklappen sin ja...!! Gleder mig till ben passet imorgon!!! Ha en knall kvæll allihopa!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Gratulerer, bra jobba! Stå på.
    God jul.
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Tusen tack vænnen!!! Ja det ska bli gott med jul nu ja,æven om jag inte ska hem så ær det alltid nice med lite sløing framfør tv:n och god mat i gott sællskap!!! Ha en riktigt God Jul du med!!! Kraaaaaaaaaaamisar :)

    SvaraRadera