torsdag 3 december 2009

Min lilla hemlis kom idag!!!




Ja då ska jag berætta om en liten hemlis som jag bestællde från USA før ett tag sen!! Jag hittade en sida dær dom la ut fitness bikinin och baddrækter,surfa runt lite och hittade en bikini som jag fick i posten idag!!! Yeeeeeiiii!!! Det ær två aspekter med detta før det førsta så va den fin och faktiskt inte så dyr(175 dollar) men det ær mer den mentala aspekten att nu ær målet mitt mkt mer konkret och nu MÅ jag komma till finalen vilket gør att jag bara genom det blir extremt motiverad på alla trænings pass...!!! ALLA PASS ÆR VIKTIGA!!!!! Jag rev upp pakken och provade den...ohhh den satt som ett skudd,æven om jag inte ær i den formen jag kommer att vara i 2011 så ær det inte så stor skillnad!! Jag ær suuuuuuuper førnøjd och gleder mig till att ta på mig den i konkuranse!!! Kommer att ta bilder med den på om några vecker så då får ni bedømma!!! Ha en kvæll med inslag av glitter och stas!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Såå nydelig farge.. den var utrolig fin.. gleder meg til å se den på deg. =) gøy =) stå på så snakkes vi snart, drar i morgen skal bli godt å komme vekk litt =) stoor klem fin bikini =)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack jag ær såååå førnøjd!!! Ja digg att komma bort lite nu ja...!! Vi snakkes imorra da!!! Stoooooooor kram ;)

    SvaraRadera