måndag 21 december 2009

Nyckel kort!!!



Æntligen så har jag trænat idag efter en førfærlig magsjuka...!!! Det va 6 dar utan træning och før mig ær det PYTON...!!! men idag kørde jag axlar och det va ettøverraskande bra pass før att inte trænat och ætit bra på så længe!!! Så køpte jag nyckel kort till gymmet så nu kan jag træna NÆR JAG VILL....JIPPI!!!!!! Gott och va back in business igen!!! Hoppas alla kozer sig med førjuls shopping osv..!!! Kramisar :) Ps. Hon har fina axlar så det ær bara att kæmpa vidare!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. Så godt du er til bake.. da får vi ta oss en trenings tur snart da hehe.. du må bli med til Hanne å trene hu er ei utrolig hygelig dame å prate med =) godt at du har blitt frisk.. snuppa =) stooor klem =)

    SvaraRadera
  2. Tack søta!!! Ja det va sååå gott att få træna igen!! Ja det hade vart koz att træffa Hanne!! Ja vi kan ju køra en trænings økt alla 3 vart koz det!!! Du får ha en super dag søta...!!! Stooooooor kram...;)

    SvaraRadera