onsdag 23 december 2009

God Jul!!






Ja då va julen hær!! Kom precis hem från sista shopping turen...gott att vara færdig ja!!! Ska køra ben idag sen tar jag en 2 dagars trænings fri och ær tillbaks med nyladdade batterier på lørdag igen(ska æven ta bilder i min tævlings bikini)!!! Ønskar alla en Suuuuuuuuuper Jul med massa god mat,familj och vænner!! Sjælv så æter jag inte julmat(ær veggis)så det som står på menyn ær sill,brød,ægg,fiskpinnar och makaroner,hehe æter ALLTID det på julafton,hihi!! Det ænda som jag kommer att sakna ær min kæra Jansson Frestelse med jag ska hem i januari før att fira jul med mamma och pappa...då blir det Janssons...mmmmmmums!!!Merry X-mas från mig och mina ænglar som inte bryr sig om julstress,hehe!!! Julkramisar från oss 3

2 kommentarer:

  1. God jul til deg å vennen håper du får en fin dag ivertfall =) synes du er kjempe flink =) stoor klem =)

    SvaraRadera
  2. God Jul søta du!!! Ja gleder mig till massa julekoz och vila!!! Hoppas du får allt du ønskar dig!!! Julekramisar med glitter på!!!

    SvaraRadera