söndag 6 december 2009

Super helg!!!


Ja då har jag kommit hem från Gøteborg!! Det va sååå kul att vara på Fitness festivalen och jag møtte æven Yvonne http://yvis-yvonne.blogspot.com/ som också ska stææl i BF, det va super koz! Jag har bott hos min vænnina Karin som jag kænnt i 17 år så det va ju stas i sig sjælv att vara sammen med henne, som jag førøvrigt inte sett på 1,5 år! Det va mkt fint Att köpa och massa inspirerande kroppar Att se på ...!!! Gleder mig till jag sjælv kan stå på scenen ... hær ska d byggas! Alla pass ær viktiga och jag ska ha full fokus nu fram till våren 2011. Jag köpte en kamo topp som jag blev vældigt nöjd med! Ska ta bilder en annan dag! Nu ska jag laga mat och ladda før en ny vecka med hård träning! Ha en knall kvæll allihop!

4 kommentarer:

  1. Hei var kjempe kos å møtte deg å =) =D utrolig gøy å komme seg på en sånn messe å få ennå mer på gangs mot.. dette er sikkelig herlig =0)

    Du får lage mat å kose deg resten av kvelden, så snakkes vi snart igjen woho.. =) stooor klem

    SvaraRadera
  2. Ja det va d værkligen!!! ;) Ja fick blod på tand jag...!!! Ja håller på att koka ris och laxen står i ugnen!!! Ja vi måste hålla kontakten och hitta en dag nær vi kan træna sammen!!! Kraaaaaaaaaaamisar ;)

    SvaraRadera
  3. Det blir gøy å se deg på scenen i 2011.. Mulig jeg venter med å debutere våren det året. Vi får se;)

    Hyggelig at du har hatt en bra tur.. Man trenger det av og til.
    Ha en super og hard treningsuke.

    Klemmer

    SvaraRadera
  4. Ja tack desamma,blir kul att se dig me..!! Kanske vi debuterar samtidigt..hehe!! Då kan vi støtta varann!!! Vilken klass stæller du i??? Ja vart en knall fin helg..!!! Ha en fin trænings vecka du med!!! Nu gasar vi...!!! You go girl!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera