onsdag 2 december 2009

Knæbøj gør susen!!



Idag va det ben på schemat och som alla fått med sig så ær det dær jag sliter mest MEN.....det børjar att bli lite skillnad faktiskt...!!! Hittade en bild som ær tagen 3,5 månad sen och en som blev tagen igår..!!! D ær inte samma vinkel men det jag ser ær att jag fått mer form på rumpan....jaaaa det va inte en dag før tidigt...så nu gleder jag mig till att køra ben,hehe trodde ALDRIG dom orden skulle komma ut av min mun!!! Så hipp hurra før knæbøj,marklyft,utfall och benpress!!! Ha en kanll kvæll med inslag av mjølksyra!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Se der ja, dette er jo såå morro når man kan se forsell.. da blir man mer gira og vil ivrig fortsette woho.. =) jeg syntes eller ikke bein trening var noe gøy i begynnelsen men det går bedere og bedere for hver gang. =) Aldri gi opp håpet og troen på deg selv!!

    yes vi ses i g borg.. =) stoor klem å ha en super fin torsdags dag.. med masse glede =)

    SvaraRadera
  2. Nej jag hata ben passen førr men det ær ju inte så rart nær jag inte hade ben...2 pinnar som jag gick på,hehehe!!! Men nær man ser att ting sker så ær det bara kul att køra hårdare!!! Ja ska bli sååååååååååå koz att møtas!!! Ha en super kvæll du med!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamisar ;)

    SvaraRadera