söndag 27 december 2009

Ensam på gymmet!!!






Då har jag vart och trænat axlar...!!! D va bara jag som va dær ...otroligt digg att ha hela gymmet før mig sjælv så då passa jag på att træna lite possering och ta några bilder..!!! Alltid tråkigt att ta bilder sjølv men det ær stoooora speglar och bættre ljus æn hemma så då får man ju passa på!! Ska på jobb imorgon så klockan ringer 05.15 men det blir bra før då ær jag færdig 14.15!! Ska stæda lite imorgon sen blir det træning!!! Njut julen i sina vita prakt!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. Se her ja såå flink du er, stå på snuppa.. =) masse utrolig fine bilder.. elsker muskler på jenter hihi.. =) blir jo helt hekta haha.. jeg skal komme på gymmen din snart jeg å hjelpe deg litt med å ta litt bilder og trene litt sammen =) det skal bli såå gøy.. =) Var kjempe fine bilder flink er du snuppa stå på !! deilig å ha gymmen får deg selv ja hehe..

    SvaraRadera
  2. Tack søta!!! Ja det blir ju lite enformigt nær man ska ta bilder sjælv!!! Ja ohh det ska bli sååå kul att træna sammen med dig..!! Då kan vi ta massa bilder!! Hoppas du hade en bra økt idag!! Sjælv va det lite halvtungt men sov bara 3 timmar och allt før lite karb så det ær greit!! Ja tjejer och muskler ær nice!! Ja otroligt digg att va helt ensam!! Stå på søta så hørs vi snart igen!!! Kraaaaaaaamisar :)

    SvaraRadera