fredag 25 december 2009

Julklapp till mig sjælv!!





Ja då va julafton øver før denna gång!! Har haft det supert!! Jag ær ju inte så glad i julmat så det blev mindre mat æn vanligt før mig som vanligt..!! D blev sill,knæckebrød,ægg med kaviar och lite choklad!! Men saknade bara Janssons men det får jag i januari nær jag ska hem till mor och far!! Køte en julklapp till mig sjælv...det blev en kjole som jag hade på mig igår!!! Imorgon ska jag ta bilder av min tævlings bikini och nya skor så det gleder jag mig till!!Ska træna ben och lite possering efter det!!! Hoppas alla haft en lika fin jul som mig!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. Så fin kjole =) den kledde du super bra =0) nice.. =) gleder meg å se deg i bikini det skal bli såå gøy =) stoor klem fra lille meg. Du er utrolig flink stå på!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack..!! Din topp va jættefin me..glømde att skriva det i inlegget sist!! Såg mer å formen din jag..hehe...flink ær du!!! Kramisar :)

    SvaraRadera