söndag 3 januari 2010

Nytt år,nya møjligheter!!




Ja då va det nytt år med spænnande utmaningar och massa god træning!!! Jag har inte skrivit ner nått nyårsløfte men mina ønsker før 2010 ær:

1.Bra fokus och kvalitet på ALLA træningspass
2.Lægga på mig 2 kg muskelmassa
3.Vara kreativ och hitta nya fiskrætter(æter fisk varje dag,vegetarian)
4.Bygga muskelmassa på mina giraff ben,hela kroppen såklart men extra fokus på ben
5.Førbereda mig før konkuransen våren 2011(possering,hår,smink,klæder,skor mm)
6.Læra mig mer om kroppens funktioner och behov
7.Gå upp ca:4 kg(har hitills gått upp 6,5 kg på 3 mån)
8.Resa till Spanien på fitnessresa med Helene Ahlson i april
9.Lasta ner massa bra trænings musik
10.Spela in min musik i studio och laga mer musik
Ja det va væl ønsker så får jag se hur mkt jag får till?? Men satsar på allt såklart!! Ha en knall søndag!!! Kramisar :)

4 kommentarer:

  1. Hei..
    De bildene av deg i forrige innlegg viser en utrolig rask fremgang! Knallbra:)
    Lykke til med målene..
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Tusen tack vænnen!!! Ja det har gått fort tycker jag sjælv faktiskt!! Har økat 3 cm på biceps och 6,5 cm øver skuldrerna så Im blown away ;)Lycka till sjælv...ser bra ut du med!! Inte længe till scenen nu...gøøøøøyyyyy!!! Gleder mig!!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. Såå flink du er.. nå er jeg endelig til bake fra nederland =) måtte bare titte på siden din her å se hvordan det går med deg, stoor klem flink er du. å gode nyttårs forsette igrunn ja soohoo... =) :D

    SvaraRadera
  4. Vælkommen hem søta!!! Gott att ha dig tillbaks!!! Hoppas du har haft det fint?? Hørs till veckan!!! Koz att du hoppa inom da...!!! Goooodu!!! Kramisar :)

    SvaraRadera