fredag 8 januari 2010

Extremt motiverad!!




Ja då blev det ett sent axelpass idag!! Va ensam på gymmet och det ær det BÆSTA jag vet!!! Værmde upp 10 min på mølla och førsvann i min egen værld...stog med ett smil på læpparna och all musik va bra på ipoden,hehe æven dom låtarna som jag vanligtvis skippar!! Hade vældigt bra fokus och bra utførelse på alla øvningarna!! Måste ju le lite av mig sjælv..hehe!! Sista øvningen så har jag axelpress i en maskin och jag gick tillbaks i min træingsbok før att se va jag hade før vikt på sista axelpasset!! Jag kør 6x8 med 30 sek vila...men jag læste fel och såg bara 30 och lasta på...!! Satte mig ner och kænde att fan va tungt det va idag da,så jag tog av och kørde 20 kg istællet..d va tungt men det gick såvidt...kolla i boken igen och på sista passet hade jag kørt 15 kg...hehe så då blev det ju en drit possitiv øverraskning istællet och økade då 5 kg sen sist,hehehehe!! Avsluta med 10 min på mølla och 5 min på nazisteppen...!!! Har haft en bra start på året och lægger nu i ett høgre gir...hær ska jobbas HÅRT.....!!! Ska køre ett extra benpass imorgon æven fast jag har fri...SHIT va motiverad jag ær nu och glømde tillochmed att d ær kallt som fy ute!!! Hoppas alla har det lika bra som mig...!! Kramisar från en Pia med ett STOOOOOOOOORT SMIL på læpparna ;)

4 kommentarer:

  1. Hei:)

    Så deilig å ha gymmet for seg selv.. Så bra at motivasjonen er på topp:)
    Det hadde vært supergøy om vi hadde debutert sammen:) da kan vi støtte og heie på hverandre:)
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. ah så deilig å være såå motivert!! :)
    Stå på, flinkis!! :))

    Klem Marthe

    SvaraRadera
  3. Såå flink du er.. =) bare å stå på snuppa dette klarer du med glede.. bare å kjøre på =) så ses vi til helga d blir GØY =) du får kose deg på søndagen å trent hardt og godt =)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack jenter!!! Ja fan vet inte va som har hænt men jag går och plystrer hela dagarna och allt ær lætt,kallt men inte så illa det heller(jag hatar kyla by the way)...har jag blivit træffad av ett lyn???hehehehe!!!Ja shit vilken underbar kænsla!! Gleder mig som en unge till træning imorgon!! Ja det hade vart rått om vi kunde debutera sammen ja...!!! Och du Marthe flinkis det ær du d...herregud du står på...!!! Ja gleder mig som en unge till lørdag...det blir sååååååååååååååååååååå GØY!!! Nej nu ska jag snura runt lite,har lite energi att døda...hehehe!!! Kramisar på er ;)

    SvaraRadera