söndag 31 januari 2010

Hemma igen!!!



Ja då har jag vart i Gævle ons-søn och d har vart helt fantastisk att møta vænner och inte minst mamma och pappa!!! Men borta bra,hemma bæst!! Gleder mig till en ny vecka med tung træning och måste sæja att jag saknade mitt Lasse's gym nær jag var borta och trænade på SATS Gævle..!!Men gleder mig till att ta nya formbilder och mål om ca: 1 vecka...3 månader sen sist!!! Har faktiskt lagt på mig 1 kg och ær vældigt førnøjd med det så nu ær det 7,5 kg sen augusti....jippi!!! Målet ær att lægga på mig 3 kg till!!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Såå gøy at du er til bake til rutinene dine da deilig =) takk for komplemange =) flink du er bare å stå på vennen =) gi alt du har =) stoooor klem ==)

    SvaraRadera
  2. Ja gott att komma tillbaks till mina fasta rutiner ja....funkar bæst i min nazivardag,hehe!!! Hoppas du mår bættre och kommit tillbaks till hård træning igen?? Mer muskler vill vi ju ha!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera