måndag 11 januari 2010

Strange day!!!



Ja idag har jag vart vældigt sint??? Vet inte varfør men allt har bara gått emot mig och jag har vart helt uttafor,vældigt olikt mig??? Men nær jag kom hem från jobbet idag så satt jag mig ner och tænkte efter och tror kanske jag ska få den berømda kvinnliga veckan snart...så hormonerna mina har satt mig ut rætt och slætt!! Uff hoppas detta kænns bættre imorgon...HATAR denna kænslan!! Det ær som att gå till doktorn och man har ont,dom tar tester och allt som ska till och så får du svar att vi hitta inget fel????? URRRRGGGGG....!!! Sånn har det vart idag!!! Nej nya tag imorgon...!! Ha en PMS-fri kvæll!!! Kramisar :)

8 kommentarer:

  1. He he, misunner deg ikke den følelsen!!! Det er bare så fælt. I morgen er det ny dag og sola skinner på din vei:)
    Stå på videre.
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Åhhh tusen tack vænnen!!! Nej d ær inte så stas det nej...men kænner mig lite bættre nu och laddar om ikvæll och kommer tillbaks med ett smil imorgon..!!! Tack snælla sånna goooo komentarer ær guld att få sånna dagar!!! Stoooooor kram till dig :)

    SvaraRadera
  3. Hum.. dette hørtes ut som meg faktisk før når jeg begynnte på denne idretten, jeg var fryktelig snint på meg selv og alt jeg gorde en stund, men plutselig gikk det over. Kanskje du ikke har fått i deg nok mat kanksje ? hum.. merkelig men håper du får en fin neste dag ivertfall. =) bare ikke gi opp for all del. jeg skal stå her å hjelpe deg videre for dette skal du få oppfylt =) stooor klem =) snart så møttes vi da skal vi får det gøy =)

    SvaraRadera
  4. Tack søta!!! nej tror d bara ær PMS..!!! Så inget att bry sig om men d ær ju slitamt før det!! Ja gleder mig masser till lørdag...jipppi!!! Ha en toppers dag!!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  5. Chase the:
    Takk:) Gled deg til å trene med Yvonne.. Nydelig jente med masse pågangsmot. Jeg ble ihvertfall sliten av å trene med henne..
    Kramisar:)

    SvaraRadera
  6. Ja det ska bli otroligt kul!!! Ja jag ska ta ut ALLT jag har!!! Får ta en tur till Tønsberg da....vart koz att træna sammen med dig med!!!Kanske vi 3 kunde tatt ett pass??? Du ær goo!!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  7. Chase the:
    He he, prøver å lage litt mat.. Alle rundt meg er sjokkert over tiden jeg tilbringer på kjøkkenet. Har vel brukt mesteparten av livet mitt på å unngå å lage mat;) Men nå må jeg bare, men en del av det jeg lager smaker faktisk godt..

    Du må komme hit, det er å gøy å trene sammen når man har felles mål:) Jeg kan også komme til Moss!! Bor ikke langt unna Horten.
    Klemmer
    Oppskrift blomkål/brokkolistappe:
    Kok/damp en halv pose med frossne brokkoli og blomkålblanding.
    Hell grønnsakene over et dørslag, mos de i blenderen/stavmikser. (jeg har en liten kjele som er til å mose poteter/grønnsaker)
    Hell mosen i kjelen, tilsett en ss coccosa, tilsett bittelitt skummetmelk. Kok opp mens du rører.
    Krydre litt til slutt.
    Super enkelt og godt:)

    SvaraRadera
  8. Tusen tack...ja det ska jag prova att laga i helgen!!! Jag kommer gærna att træna sammen med dig jag!!! Bara att ta båten till Horten och vips så ær jag dær,hehe!!! Kraaaaaaamisar :)

    SvaraRadera