söndag 24 januari 2010

Home sweet home!!




Ja nu ska jag snart hem till Gævle,det blir en liten førsenad julafton med mamma och pappa som jag inte sett sen maj...ohhh gleder mig max!!! Har inte vart hemma på 1,5 år så nu ær det på tiden!!! Ha gjort en deal med SATS så jag kan træna nær jag kommer hem!! Drar onsdagsmorgon och kommer hem søndag kvæll!!!Har gjort en avtale med en vænnina som jag ska træna sammen med på torsagen(har inte sett henne på 10 år minst...jiihaa) Har haft en lugn och mysig helg med bæste vænnen min...har korat på en beat som han laget,så nu har jag bestæmt mig før att køpa mitt eget lydkort och microfon så kan jag ha studio hemma så jag blir færdig med alla mina låtar som bara ligger och væntar på att bli færdig,har væl ca: 6-7 st nu!! Hoppas ala haft en knall helg!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. Såå deilig å komme hjem da..det var lenge siden du har sette dem ja, tiden flyr jo avgårde så rekker jo ikke å gjøre noe før tiden er vekk. =) Håper du har koost deg masse da. morro å trene på sats da? hehe.. stooooor klem =) ha en super fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Ja gleder mig som en unge nu!!! Ska bli gott att slappa lite med,men ska ju sjælvklart køra tunga pass nær jag trænar!!! Har kørt ben idag...ohhh my god...har ont nu...!!! Ska bli spænnande att se om jag kommer ur sængen imorgon bitti,hehe??? Ha en knall kvæll søta!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera