onsdag 13 januari 2010

Favorit musik!!




Jag MÅSTE ha min musik nær jag trænar och eftersom jag trænar hårt och ger allt på alla træningar så ær det bara heavy metal,death metal och hård rap som funkar!! Har ett par favoriter som ær som klippt och skuret før att køra TUNGT och d ær:
1.Push it to the limit (Necro)
2.Intoxication (Disturbed)
3.The rising tide (Job for a cowboy)
4.Get phycho (Disturbed)
5.K.I.N.G (Satyricon)
6.The nameless (Slipnot)
7.B.Y.O.B (System of down)
8.Are you dead yet? (Children of Bodom)
Ja detta ær bara en liten smakbit av min lilla trænings samling!!

3 kommentarer:

  1. Man må høre på musikk eller så blir det utrolig kjedelig å høre all den pesingen som man gjør når man trener kan bli litt ensformig haha.. uff.. blir bare mer sliten av å høre på meg selv =) kul musikk stå på =)

    SvaraRadera
  2. Mye bra musikk:) Det får en til å gi det lille ekstra. Ha en fin kveld.
    klemmer

    SvaraRadera
  3. Ja hehe sant d du sæjer ...vill ju inte høra sig sjælv pusta och pesa..!!! Ja utan musiken så blir det bara surr...Funkar vældigt bra før jag vill inte ha kontakt med nån nær jag trænar och har jag ipoden så ær det ingen som stør mig under træningen heller...2 flugor i en smæck..!!!

    SvaraRadera