måndag 25 januari 2010

Mental barriær!!




Idag har jag trænat ben tillsammans med Line Marion http://www.linemarion.no/ och hon pressade mig på många sætt,inte bara tyngre vikter men æven før mig att komma øver en rædsla att køra tungt på ben...!! Det har alltid vart en mental spærr før mig och idag så klev jag ett jætte steg i rætt riktning och vågade mer æn jag nån gång gjort!! Så tuuuuuuuuuuuusen tack Line før att du pressa mig!!! Jag har ont nu och undrar hur jag ska komma ur sængen imorgon,hehe??!!! Kænns vældigt tillfredstællande att kommit ett steg nærmare lite mer massa på mina giraff ben,men den størsta segern va att VÅGA!!! Ha en kvæll med inslag av mjølksyra och guts!!!

4 kommentarer:

  1. Hur bra som helst pia :) Jag har slutat blogga tills vidare. Jag hoppas jag hittar motivationen att börja blogga snart igen. Go Gävle! Kör hårt nu. ses i BF :) you go girl!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!! Va synd...jaja man måste ju vilja skriva nåt så hoppas du kommer tillbaks snart??!! Jupps nu drar jag hem till Gævle imorgon bitti ohhh ska bli sååååååååå mysigt att komma hem efter 1.5 år!! Ja kør på som aldrig førr så det måste du med tjejen!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Hei:)

    Så bra at du fikk kjørt bena skikkelig.. Du kommer sikkert til å merke det det noen dager. Kos deg masse hjemme. Du skal vel spise julemat også?? Stå på videre baby..
    Klemmer

    SvaraRadera
  4. Hehe ja jag har ONT idag...men det ær bara digg d!!! Nope blir ingen julmat bara sund ren mat och træning som vanligt...men ska ha min fasta spisedag på lørdag,kan væl hænda att det blir lite mer æn vanligt..før jag æter ju inte så annorlunda på mina spisedagar oansett!!Ja ska bli gott att komma hem!!! Stå på sjælv snuppa!!! Kramisar :)

    SvaraRadera