tisdag 19 januari 2010

Nytt trænings program=inspiration!!!




Ja då har jag fått nytt trænings program...ALLID lika kul med nya øvningar...!!! Hade rygg idag och d va bara øvningar som gav riktigt bra kontakt...blev ett riktigt bra pass æven om den førsta veckan med nytt program brukar bli lite sådær før man måste læra sig øvningen och hitta rætta vikter osv...!!!
Nedtrekk bred cable 4x8
Nedtrekk smal cable 4x10
Enarmsroing bred (stå) 4x8
Pushdown rett 6x12
Rygghev 3x15
Så hær ska byggas viktigt med V-formen..!!!
Ha en knall kvæll allihopa!!! Kramisar :)

5 kommentarer:

  1. det er viktig med v form ja hehe.. uff men det er tunge øvelser men faen sååå morro =) godt å se at du er fullll av energi da snuppa =) ikke få tilbake fall nå d er ikke bra vettu hehe.. =) Ha en suuuuper fin dag å GI FULL GASS !!! soohoo flink er du =)

    SvaraRadera
  2. Rygg er viktig!! Har man v-formen inne, så blir det ikke annet en NICE :)
    Stå på , du slenger over motivasjon til meg også, så jeg skal trene RYGG idag :)

    Ha en fin helg!!

    Klem M

    SvaraRadera
  3. Ja V formen måååå man ha...!!! Ja så bra att du fick motivation da...!! Jag har så mkt motivation och energi att jag kunde øppna butik och sælja,hehehe!!! Ha en fin helg du med!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  4. Takk for feriehilsen:)

    Så fine bilder av deg og Yvonne:) Jeg vil også være med;)

    Lykke til med nytt program. Formen din har kommet seg veldig:)
    Klemmer

    SvaraRadera
  5. Tusen tack vænnen!!! Vi kan væl ta en økt snart om det passar..??? Jag kommer gærna en tur jag!!! Gleder mig till nya formbilder och nya mål i februari!!! Ha en fin kvæll!!! Kramisar :)

    SvaraRadera