torsdag 14 januari 2010

Sol gør susen!!




Har vart så otroligt blek och har tagit sol 2 dar på rad...gensat så kænner man sig mkt fræschare om morgonen och inte minst på træning!!! Så då tog jag några bilder innan færgen ramlar av igen,hehe!!! Har faktiskt bevisst inte solat så mkt med tanke på rynker och kreft ja allt som huden blir utsatt før..!! Vanligtvis så anvænder jag Dove selvbruningskrem,funkar bra den men av och till måste jag bara ligga och drømma mig bort i 35 min!!! Ha en flott kvæll allihopa!!! Kramisar

2 kommentarer:

  1. Åhh det beste jeg vet er å være brun å =) men sånn brunkrem med foktighet er jo utrolig deilig å bruke ja =) vi ses i morgen snuppa og kos deg masse i så lenge klem klem =) soohoo.. =D

    SvaraRadera
  2. Ja man kænner sig så otroligt mkt fræschare!!! Ja digger den kremen!!! Ja nu ses vi snart....!!! Gleeeeeeeeeeeder mig søta!!! Packat væskan nu...!!! Yiiiiiiiiii!!! Nattinatt kramisar ;)

    SvaraRadera