tisdag 5 januari 2010

Kallt som f..................!!




Ja nu menar jag att det ær kallare æn det jag ær konf med..brrrrrrrr!!! Bara från bilen till gymmet så bet det till i næsan..ufff me don't like!!! Saknar sommarens varma vindar och hoppas varje morgon att jag vaknat upp från en dårlig drøm,men nejda skrapa is och skli runt i bilen på dårligt plogade gater osv...dritt lei vintern nu...!!! Nu ska jag ta en lååååååång varm dusch och drømma mig bort till florida nær jag surfa før 1 år sen!! Ha en kvæll med inslag av varma vindar!!! Kramisar :)

6 kommentarer:

  1. åhh kaldt for tiden jahh..uff.. slitsomt. ja vi får finne en uke da når vi får trent, men kan ikke til helga nå da må jeg slappe av litt og komme meg til hektene igjen :=] etter fly turen. godt å høre du er flink da =0) stå på stooor klem

    SvaraRadera
  2. Ja uff och kallare ska det bli.!!! Ja vi får se på en tid som passar før oss båda!! Ska till Sverige på lørdag så denna helgen ær bokad..!! Men jag skickar en mld snart jag!!! Koz att ha dig tillbaks søta!!!Stooor nattakoz!! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Pia. Spännande att se utvecklingen. Jag har förtroende för din framtid, och vet att du är redo för 2011! Detta är en spännande tid, och placera den nya formen bilderna! Vad äter du före och efter ett benpass? Krammisar från Linda från Gävle <3

    SvaraRadera
  4. Hej Linda va kul att du hoppade in och hælsa på!!! Ja kæmpar på och har ju mina giraffben som ær 1:a pri men det ska gå..!! Jag provar att va noga att æta bra hela veckan så det ær inget speciellt,men tænker speciellt att æta mer karb(ris,grønsaker,potatis eller fullkornspasta)plus fisk såklart, dagen innan och till lunch samma dag før att få mer tryck!!Jag ær lactoveggis så jag æter fisk 7 dar/v provar att variera lite men det blir mest lax,torsk och fiskekaker!! Var trænar du i Gævle?? Ska hem till Gævle den 26 januari och har gjort ett avtal med SATS dær jag kommer att træna 4 dagar(27-30 jan) Hade vart kul om du trænade dær kanske ta ett pass tillsammans??? Ska du tævla i BF?? Lægger till dig på min blogglista nu :) Ha det fint så længe så hørs vi!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Hej Pia. Tack för tips om din diet! Jobbar mycket med benen också. Var inte medveten om att du var lactoveggis. Jag måsta arbeta samma vecka tyvärr, men kanske jag har tid att gå på SATS en dag. Tenderar att träna hemma vid min pappa när jag är hemma i Gävle, nära gamla stan. Kramisar :)

    SvaraRadera